zondag 9 januari 2022

Kerstkaarten

 Het nieuwe jaar is reeds een week ver. Ik wil jullie graag een zorgeloos jaar wensen in goede gezondheid en met veel vrije tijd om te genieten van onze prachtige hobby.

Wij zijn dit jaar weer reuze verwend geweest met Kerstkaarten. De kerstboom is opgeruimd maar de kaartjes blijven nog een poosje hangen zodat we er nog van kunnen genieten.

The new year is already a week away. I would like to wish you a carefree year in good health and with plenty of free time to enjoy our wonderful hobby.

We have been spoilt with Christmas cards again this year. The Christmas tree has been put away but the cards will stay for a while so that we can still enjoy them.



Dit jaar organiseerde Floortje een Secret Santa. Ik mocht dit mooie kaartje ontvangen van Mimi en het andere stuurde ik naar Ilse.

This year Floortje organised a Secret Santa. Mimi sent me this beautiful card and I sent the other one to Ilse.


Mimi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!