vrijdag 20 september 2024

Pensioen - retirement

 Na 42 jaar werken waarvan 38 jaar op het Centrum voor menselijke erfelijkheid heb ik afscheid genomen van mijn collega's. Met pijn in het hart want ik ga hen missen en anderszijds met enige opwinding in het vooruitzicht van  de vrije tijd die voor me ligt.

Ik heb voor mijn collega's een afscheidscadeautje gemaakt: een klavertje vier sleutelhanger en een labeltje.
Met dank aan Lizzie van 'Iet anders' in Mol voor het patroontje van het klavertje vier. Voor het labeltje heb ik inspiratie gehaald bij Angela Louwers van  Art Specially.

After 42 years of working, 38 of which at the Centre for Human genetics, I have said goodbye to my colleagues. With pain in my heart because I am going to miss them and, on the other hand, with some excitement at the prospect of the free time ahead of me.

I made a farewell gift for my colleagues: a four-leaf clover keychain and tag.

Thanks to Lizzie from ‘Iet anders’ in Mol for the pattern of the four-leaf clover. For the label, I got inspiration from Angela Louwers of  Art Specially








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!