zondag 26 maart 2023

Verjaardagskaartjes - birthdaycards

Goede voornemens gaan met mij niet goed samen. Ik had me voorgenomen om regelmatiger een post te plaatsen maar dat is helaas niet gelukt.  Ik ga jullie nu een aantal dagen spammen. En er zit variatie in deze keer. Te beginnen met de verjaardagskaarten van zo'n 4 maand.
De eerste is voor onze kleinzoon. Zijn lievelingsknuffel is een panda. 

Good intentions don't go well with me. I had planned to post more regularly but unfortunately it didn't work out. I'm going to spam you for a few days now. And there's some variation this time. Let's start with the birthdaycards.
The first is for our grandson. His favourite teddy is a panda. 




Dezelfde stempel, andere kleur voor de achtergrond. Same stamps, different colours for the background.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!