zondag 21 maart 2021

Bookcase

Beste vrienden,
Vorig jaar in juni kwam het nieuwe Big project Bookcase van Scraptacular design uit. Ik had al bij vorige projecten getwijfeld of ik er eens aan zou deelnemen; maar nu twijfelde ik niet. We waren in lockdown en ik woonde in bij mijn mama als mantelzorger om haar tijdens deze periode op te vangen. Ik keek ernaar uit om tijdens mijn vakantie in augustus dit leuke pakket in elkaar te kunnen zetten. Het mocht echter zo niet gaan. Mijn mama overleed in augustus. 
De weken en maanden erna kon ik mijn gedachten niet voldoende op een rijtje zetten om zelf creatief iets te bedenken. 
Dit pakket was mijn redding. Alles stond stap voor stap uitgelegd. Ik hoefde zelf niet te denken en was toch bezig. En het heeft me enorm geholpen het verlies van mijn mama te verwerken. Ik draag dit mini kastje dan ook op aan haar.


Hierna volgt dag per dag een kleine impressie van de vorderingen.

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5 en 6

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

Dag 11

Dag 12





1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!