zondag 25 juni 2023

Vogelverschrikker - scarescrow

Hallo, het is weeral een maand geleden. Veel heb ik niet gedaan de voorbije weken. Lekker lui geweest en een boek gelezen. Na de regen van de lente zijn we plots in hoogzomer beland met een hittegolf van meer dan 10 dagen. In de schaduw in de tuin heb ik ervan geprofiteerd om een tuindecoratie te maken. Ik maakte deze een eerste keer 25 jaar geleden maar hij viel volledig uit elkaar. Met overschot van het lood van de verbouwing bij mijn zoon, maakte ik een nieuwe.

Hello, it's been another month that I didn't post anything. I haven't done much in the past few weeks. After the rain of spring, we suddenly found ourselves in high summer with a heat wave of more than 10 days. In the shade in the garden, I took advantage of it to make a garden decoration. I made this one a first time 25 years ago but it completely fell apart. With leftover lead from the renovation at my son's house, I made a new one.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!