donderdag 15 april 2021

Hallo allemaal, 

Alweer 3 weken geleden sinds mijn laatste blogbericht. Ligt het nu aan mij of vliegt de tijd zo snel dat ik er niet meer aan toe kom om iets te publiceren. De laatste weken waren er weer heel wat jarigen die allemaal een kaartje kregen. 

Deze eerste twee werden gemaakt met de prachtige stempels van ARTspecially for you, ontworpen door Redmer Hoekstra gecombineerd met de stempels van Different Colors.



Deze twee gelijkaardige kaarten hebben resp. een gemarmerde achtergrond en eentje van de gelliplate.



En dan nog eentje met schattige monsters.



Time flies. It took me again 3 weeks before publishing some cards. There were a lot of birthdays last weeks. These are the cards I made for them.
I had fun making them. I hope you also enjoyed it watching them.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!