dinsdag 2 maart 2021

ATC swaps

Voorbije maanden zijn er ook weer enkele ATC swaps geweest van ATC Belgiƫ waaraan ik deelnam.
In december was het thema humor.

Past months I participated in several ATC swaps. Most of them of ATC Belgium.
In December the theme was humour.




In januari is er weer een swap geweest met Finland met Riitta als gastvrouw. Er waren dit jaar liefst 17 deelneemsters in BelgiĆ«, wat een heel pak ATC'tjes opleverde om te versturen. Deze maakte ik, samen met een kaartje voor Riitta.
In January Riitta and I organized for the 11th year a swap between Finland and Belgium. The theme was Valentine. This year I had a lot more of participants than other years. These are my ATCs for Finland and a thank you card for Riitta.

                                        


Deze ATC's en bedankkaartje van Riitta, kreeg ik dan weer op mijn beurt.
And I received these from Finland and a lovely card from Riitta.


Voor de laatste swap was de opdracht te werken op boekpapier als achtergrond. Deze moest gedeeltelijk zichtbaar blijven. Mijn kaartje en ATC's.
For the last swap we had to work on bookpaper as background. 











1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!