donderdag 21 november 2019

Opbergdozen - Storage boxes

Na de renovatie van de hobbykamer in augustus, kwam het erop aan alles netjes in de kasten te bergen. Ik ergerde me al langer aan de washitape die allemaal los in een doos lag en aan de navulflesjes die in verschillende schuifjes staken.
Voor de alcoholinkten had ik de bijpassende dozen, maar de navulflesjes van allerlei merken, kon ik nergens kwijt.
Daarom heb ik zelf maar verdeelvakjes gemaakt in een lege koekjes doos voor zowel de navulflesjes als de washitape.
Voor de houder van de navulflesjes gebruikte ik karton van 1 mm dik en voor de washitape houder, dik fotokarton.
Ik ben best tevreden met het resultaat.

I was looking since long for a box for different refill inks. They had different sizes, different heights and I couldn't find an appropriate box to store them together. So I made my own dividers in a cookie box.
The same problem with my washi tape. I saw a lot of ideas on Pinterest but most of them didn't please me. So I tried to make my own. And I'm pleased with the result.
For the dividers I used 1 mm cardboard and for the washitape holder thick cardstock.
I'm really happy with the result.


Dank je voor je bezoek. Thanks for your visit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!