zaterdag 12 oktober 2019

Iets anders - something else

Hallo beste vrienden,
Elke zomer, tijdens mijn vakantie probeer ik één of meerdere projectjes die zijn blijven liggen af te werken. Zo ook dit jaar. Het zijn er zelfs 3 geworden. 2 handtassen en 1 halsketting. Aan de handtassen moest niet veel meer gedaan worden. De halsketting is volledig nieuw.

During my summer holidays I try to finish some projects which I started long ago. This year I managed to do three of them. Two handbag which were nearly finished and a completely new project: an necklace.



 Dank je dat je mijn blog bezocht. Thank you for visiting my blog.

2 opmerkingen:

  1. Tof zo creatief bezig te zijn, leuke handtassen en de ketting vind ik gewoonweg prachtig! Is dit gehaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christine. De ketting is rondgeregen met een draaiing erin. Het is een pakketje van Hobby De Daver nl.Russische spiraal. Met een youtube filmpje krijg je een degelijke uitleg.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!