maandag 13 mei 2019

Verjaardagskaarten maart en april

Goedemorgen allemaal,
Ik ben er nog en heb nog een heleboel te tonen. De laatste 2 maanden is het er niet meer van gekomen om nog iets te posten. Druk druk druk. Eerst de voorbereiding van het Art specially event en daarna begonnen aan renovatiewerken in huis. Maar ik ga in enkele posts toch wat kaartjes tonen.

Om te beginnen de verjaardagskaarten die ik nog niet toonde.

Een collagekaart voor Jeroen die dit jaar 30 werd. Ik heb geprobeerd om in de kaart zijn hobby's en interesses te verwerken.

Goodmorning everyone,
It has been a while and I have a lot to show. But not new things. All from some months ago. We are mid in renovations and I can't find my stamps anymore.
This first card I made for my son Jeroen who reached the age of 30. In this collage card I tried to show his hobbies and interests. The other cards are made for stamping friends.

Jeroen

Enkele kaartjes gemaakt voor stempelvriendinnen.
Godelieve
Elizabeth
Enny
Rie
Christine
Dank je wel dat je er ook weer bij was.
Thank you for joining me again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!