donderdag 31 januari 2019

Cirkelswap

Dit jaar organiseert de Creatief met stempels groep onder de leiding van Hannie een kaartenswap.
Iedereen kan deelnemen. Je stuurt telkens een kaart naar een deelnemer en ontvangt telkens ook een kaartje van een andere deelnemer. Deze maand was het thema 'cirkels'. Er moesten meerdere cirkels te zien zijn gemaakt met verschillende technieken.
De eerste kaart is mijn bijdrage.Ik gebruikte een gelli plate achtergrond (die had ik nog liggen) bestempelde ze met rondjes en cirkeltjes in alle soorten.
De tweede kaart ontving ik van Petra. Prachtige kaart hé.

Dank je voor je bezoek.

This year the Creatief met stempels group under the leadership of Hannie organizes a card swap. Everyone can participate. You send a card to a participant and in return you receive a card from another participant. This month the theme was 'circles'. Several circles had to be seen with different techniques.
The first card is my contribution. I used a gelli plate background on which I stamped several kind of circles.
I received the second card from Petra. What do you think of this beautiful card? I just love it.

Thank you for visiting me.

Cirkelswap ontvangen van Petra












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!