donderdag 13 december 2018

Chocolade doos - chocolate box

Hallo allemaal,

Eerst en vooral: Welkom Maria. Ik vind het heel fijn dat je ook mijn blog volgt. Ik hoop dat je er ook wat inspiratie in vindt.

Deze week hadden we onder de collega's een kerstfeestje. De bedoeling was voor één persoon een cadeautje mee te brengen.
Ik maakte voor haar een doosje met verschillende vakjes dat ik vulde met chocolaatjes.
Ik vond de inspiratie op de blog van Craft sensations.

For our Christmas party under colleagues we had to bring a little present for one person. I made her a box that I filled with chocolates.
I found inspiration on the blog of Craft sensations 

Gesloten doos / Closed box
Open doos / Open box
Gevulde doos / Filled box

Als je graag een uitgebreide beschrijving wilt om zelf aan de slag te gaan, stuur me dan maar een berichtje.
Dank je voor het kijken.

Would you like to make this box. I can provide you a description with photos (in Dutch).
Thanks for watching.

























1 opmerking:

  1. Wow top , wat een werk ook ,maar het resultaat is prachtig dit gaat zeker gewaardeerd worden!!
    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!