maandag 23 juli 2018

Bezoek Riitta en workshop bij Maria Bellekens



Goedemiddag allemaal,
Het is weeral een hele tijd geleden en het mooie weer heeft daar ook wel wat schuld aan. Binnen is het veel te warm om lang aan de computer te zitten. Buiten is er nog wat lucht en een windje houdt de temperatuur nog aangenaam (in de schaduw dan toch). 
Vorige week had ik het genoegen om Riitta uit Finland een paar dagen te logeren te hebben.
Samen hebben we Antwerpen verkend (natuurlijk ook de hobbywinkels). 
Zaterdag hebben we dan samen gestempeld bij mij thuis. Zij heeft mij de 'layering technique van Liesbeth Fidder geleerd en ik heb haar een techniek uit een workshop van Elke Verschooten getoond. Dit zijn onze resultaten.

Zondag zijn we dan met nog een paar Belgische kennissen van Riitta naar Maria Bellekens geweest voor een workshop met sprayinkten. Maria heeft ons ook de ecotechniek geleerd.


Hello everybody,
Due to the beautiful weather I haven't been behind the computer for a long time.
But now I won't you to show the cards my friend Riitta and I made last week. Riitta was staying here for a week. First some days with me and then with Maria Bellekens.
On Saturday Riitta and I had a crafting day.
She showed we how to make the layered card with the technique of Liesbeth Fidder. And I showed her a technique from a workshop from Elke Verschooten.

 On Sunday we went together with some other friends from Riitta to visit Maria Bellekens. She prepared us a workshop with spray inks and taught us the Eco technique.



Liesbeth's layering technique: kaart Riitta en mijn kaart


Riitta and I
Techniek volgens workshop Elke Verschooten

Zondag bij Maria - On Sunday at Maria's place

Technieken fiches
Spray inkt techniek
Spray inkt techniek
Sprayinkt techniek
Eco techniek
Eco techniek
Dank je voor het kijken. Thanks for watching.

1 opmerking:

  1. Wauw, jij en Riitta hebben heel mooie kaarten gemaakt ! En wat was het gezellig, die zondag, ben heel blij, jullie nog eens gezien te hebben ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!