maandag 11 juni 2018

Hallo, fijn dat jullie weer komen kijken.
Ik heb weer heel wat om jullie te tonen.
Thema van week 20 van de APC was 'knopen'. Enkele jaren geleden maakte ik een kader met vier patchworkjes versierd met knopen. Hierop heb ik me geïnspireerd voor mijn speelkaart.
De weken hierna was het thema 'stempels', vierkantjes' en 'glitter'.

Hello, nice that you are here again. The theme of the APC challenge was 'buttons'. I got my inspiration from a patchwork I made some years ago in which I used buttons.
For the next APC the theme was 'stamps', 'squares' and 'glitter'.

Week 20: knopen /buttons



Detail

Week 21: stempels / stamps - week 22: vierkantjes / squares - week 23: glitter



1 opmerking:

  1. Wauw, dat is prachtig gedaan Françoise, en zoveel mooie knopen ! Die teunisbloem (of Evening Primrose) woekert nu echt in mijn voortuin, maar het is mooi fel geel, vooral bij grijs weer. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek. Ik vind het fijn als je een reactie achterlaat.
Thank you for your visit and leaving a comment!!